Valborg 2010

Let´s go again! Gör ett fint försök att uppdatera min blogg som varit ur funktion ett tag kan man nästan tro ;)

I torsdags såg jag och Leonard Avatar igen. Den var lika bra som förra gången faktiskt. För er som inte redan sett den, GÖR DET! Väldigt värt.

Nu har vi iallafall firat in våren med valborg. Dagen började med att jag och Leonard åkte in till Söder och vandrade runt. Jag letade efter en butik som heter Kunigunda där de säljer "Item" klockor. På vägen dit gick vi förbi Danny Suacedo och Mattias i EMD. Haha! Leonard verkade måttligt "med" och jag frågade honom om han såg vilka det var. Verkade inte så först! :D Men sen så! Det hade varit roligt om Leo sagt till honom när vi passerade att "kom igen, ska vi köra en battle Let´s Dance Matte". Jag hittade iallafall min lilla butik och jag köpte mig en lila Item klocka.


Min item klocka

I övrigt blev det väl inte så fjortis den här gången heller på valborg och det passade mig ganska bra! Haha! Vi hade lite planer på att dra till Uppsala och festa med Leonards kompisar. Vi tänkte bo hos min kusin och hänga med henne också. Blev dock krångligt då vi insåg att vi var tvungna att köpa gästkort för att få besöka nationerna. Så vi stannade hemma!

Blev istället en mysig middag hemma hos mig med mamma, pappa, Eric, Cissi, Niklas, Leonard och Freja! Det har hänt lite tråkigheter i familjen de senaste dagarna. Men kom ihåg bror, du kommer greja det här och jag finns alltid här för dig <3 Vi hade tänkt gå ner till brasan men det började regna, så det ställdes in.


Jag och älsklingen



Jag och min bästa tjej Freja.


På lördagen gick jag, Leonard, Mamma och Pappa till fots bort till Kungens Kurva. Vi skulle hämta Niklas men vi passade även på att köpa lite nya strumpor till Leo. Därefter gick vi vidare till Ikea. Leonard skulle ha lite smått och gott till lägenheten men vi kom såklart ut med lite större saker också. Svårt att låta bli när man springer runt där inne ;) Vi köpte en sjukt fin lila fransmatta. Vi är så nöjda med den, blev jättefin till hans soffa :D


På promenad!

Sen åkte vi hem och åt middag hos mig. Sen blev vi skjutsade hem och rullade ut mattan. Vid 22 tog vi tunnelbanan in till Söder och satte oss på Patricks. Där tog vi några öl, drack lite vin och småsnackade med Carlsson som varit borta på Cypern i 3 veckor. Min killkompis Fredrik ringde mig och ramlade in där också. Alltid lika kul att träffa honom :)

Och idag tog jag och Leonard en promenad i solen och solade på en parkbänk medans vi väntade på Mami. Därefter åkte hon och jag till Kungens Kurva och gick på jysk. Jag hittade jättefina badhandukar för ett jättebra pris till Leonard och en beige tröja. Sedan har jag avnjutit en god lasagne med hela veckan lång sallad. Mums!


Min tröja


Nu skall jag plugga och sen blir det kanske "Hitta nemo". :)

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback