Ikea och träning?

Tisdag it is!

Igår var jag och Mamma en sväng till Ikea, bra paus för mitt pluggande. Mamma skulle ha några saker till sitt jobb och jag passade på att kolla på lite saker till Leonards lägenhet. Hade lovat honom att kolla upp vilket fack och på vilken hylla hans tvbänk var, så han bara kan gå in bakvägen och hämta ut den en annan dag. Det blir en tvbänk, "Lack" i vit. Tror den blir mycket bra.

Sedan fick jag lite småidéer när vi gick runt där som jag senare förmedlade till Leo. Jag tror han litar på mig "alla gånger" ;) Fick iallafall med mig två handukar i Cerise, 2 virkade förvaringskorgar att ha i badrummet samt en till kruka till vår fina blomma i fönstret :) Här kommer lite bilder på alltsammans!







Åh jag älskar att gå på Ikea!!! :)




I söndagskväll efter vi kommit hem från bion blev jag sjukt övertrött och började göra sit-ups, armhävningar och andra träningsrörelser. Jag vet inte vart jag fick krafterna ifrån, men det var sjukt kul! Vi satt nämligen och pratade om träning, vart man skall gå och hur man skall träna. Jag vill ju så gärna gå på danskurser eller aurobics för gym tycker jag är ap-trist! Men då kom jag på den briljanta idéen att man faktiskt kan göra sina egna små pass här hemma. Det är ju bara att sätta på cd spelaren med en bra skiva eller radio och köra stenhårt. Har en stor spegel i hallen också som man kan stå framför. Så why not, hemmagym och hemmapass! :D
Gratis och bra!



Nej, nu skall jag laga mig lite lunch och sen följer ett pluggschema för min del! Planerna är att gå igenom en fysiktenta riktigt noga och nöta. Slutligen blir det Matematik D :) Tror det blir varierande och bra!

Ikväll kör jag mitt egna träningspass här hemma tror jag. Önska mig lycka till!


/ Sarisen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback