I don´t like mondays!

Boring Monday!



Jag sitter och pluggar Fysik B nu, och sliter mig i håret. Uppenbarligen inte direkt så, men nästan! Skrivit ut alla gamla tentor som är möjliga att finna och har gett mig på alla uppgifterna med glädje! *hah* Visst blir det till att glutta på facit då och då, men många säger också att man lär sig mycket på det. En hel del uppgifter lyckas jag faktiskt lösa och då stiger mitt självförtroende en aning, men sen är jag fast igen. Får ta allt detta med en nypa salt. Det gäller bara att nöta in skiten, har en vecka på mig från nu. PANIK! 

Sen skall jag göra lite Matematik D, den känns mer viktig att klara. Det är det som krävs för det jag senare vill läsa. Har massor av gamla tentor att träna på, men tänkte faktiskt göra klart de blandade uppgifterna från kapitlen först. Mycket där känns bra, och annat helt galet. Blandade känslor!



I fredags hämtade jag ut 2 paket från HM. Klickade hem ett par ursnygga blommigt somriga skor, en beige knäpptröja med puffärm, en vit/rosa randig Sonia Rykiel tröja, denim skjorta med puffärm och en brun sjal.



Ibland är det fint att köpa presenter till sig själv. Har en ganska fet bonus därifrån också, på hela 1100 kr! Det tackar man ju för :)


Igår var jag och Leonard och såg Alice i Underlandet i 3D. BLev lite besviken, hade förväntat mig något större men ändå en bra film. Klart sevärd! Riktigt söt historia :) Depp är oslagbar i sina roller...



Ikväll börjar även Svenska Hollywoodfruar igen! Kl 21 på 3:an tror jag? Hur kul som helst!!!



/ Sarah

Kommentarer
Postat av: mor

Maria Montasami i Hollywood fruar, hur charmig som helst!!!Tofsar ca 80 stycken som hänger här och där som prydnad.Läppstift överallt som hon har på 3 ggr i timmen dygnet runt, men så skönt naturlig och en vanlig människa bakom all lyx.

2010-03-09 @ 10:14:01
URL: http://morblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback