Helgen.

Hej mina kära läsare....



Har som sagt inte orkat skriva ett ord sedan förra veckan! Har mått ganska dåligt, då jag i helgen också blev förkyld och rinnig i näsan :( Matematiken i fredags gick sådär, sjukt svår tenta enligt mig. Men vi får se...

Förutom det hade jag en väldigt mysig och lugn helg. Blev middag med min sötnos hemma i hans lägenhet och mys i soffan framför Lets Dance. På lördagseftermiddagen åkte vi in till stan och kollade i affärer. Köpte med oss lite bakelser och åkte hem till Leos föräldrar och fikade. Under kvällen åt vi även middag med hans syster och pojkvän hos dem. Jättegod mat! Kl 21 åkte vi tillbaka hem till Leonard och såg Jurassic Park 1, lika spännande. Vi kunde alla repliker som sas i filmen, då har man sett den alldeles för många gånger :P

På söndagen skulle Leo hem till sina föräldrar och få hjälp av sin pappa i någon elektrouppgift. Jag åkte in till stan och mötte upp mamma. Vi gick i massa affärer och åt sushi till lunch. Köpte en jättefin klocka med rosa urtavla och strass runt.

Nu skall jag iväg och förminska den i Skärholmen. Senare blir det middag och Fysik B studier.

Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback