Fell in love with the spring :)

Efterlängtade sommar, kom till Sverige!

Idag fick man härliga vibbar av att det faktiskt inte är så långt kvar på detta kalla elände. Snart är det påsk också och jag har 2 veckor ledigt från skolan. Ja inte riktigt, förutom min dag då jag skall skriva fysiktentan.

Tänker nog köra den "förfalskade metoden" fram tills det kan bli helt äkta. Bruna hyn såklart! ;) Sjukt sugen på att stryka på några lager brun utan sol idag, så det ska jag göra!

Köpte mig en marabou-chokladkaka på hemvägen och har nu avnjutit den till en kopp kaffe. Fy på mig, jag borde ut och motionera. Men snart skall jag börja plugga, måste bara hitta den rätta energin!


Sommarkänslor.


Jag och Mamma på Grönalund förra sommaren.

Give me more


/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback