Dresses!

Hej på er!

Börjar känna mig en aning krasslig och huvudvärken har börjat invardera mitt huvud :(

Skrev min Fysik B tentamen igår och det gick väl sådär. Jag har ingen press på mig vad gäller det, för det är sjukt svårt. Men jag tror att jag lyckades lösa en del och får man göra om så får man. Livet går inte under. Man skall vara glad för mycket här i livet. Livet går vidare trots att man inte klarar av vissa saker.

Shoppade 2 söta klänningar till mig själv som tröst. Älskar klänningar :)



Sedan var jag med om en liten läskig sak, nojjig som jag är. De tror inte jag skall oroa mig över vad som hände och hur stor är chansen egentligen? Vad som hände håller jag för mig själv, en liten secret så kan ni få undra :P haha!

Jag är så sjukt omotiverad att plugga till Matematik D tentan nu. Speciellt när jag känner mig en aning sjuk. Men jag måste! Så nu skall jag koka mig lite honungste som är lent för halsen och göra något mer smaskigt.

Sen bär resan av, GAMLA TENTOR!! NÖTA NÖTA!

Det här ska vi väl klara?

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Jag

Fina klänningar, vart hittar du alla fina ? =)

2010-03-16 @ 13:18:53
Postat av: Sarah

Tack! Dessa två är köpta på HM och Ginatricot! Vem är denna "jag" då? :) Alltid kul att veta vilka som läser....

2010-03-16 @ 14:00:22
URL: http://sotsarah.blogg.se/sarah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback