Bläää för hosta

Usch usch för detta! Jag orkar inte :( Host host!

Gjorde nyss en gammal tentamen som jag hitills klarat av poängmässigt, där fick jag godkänt på Matematik D på låtsas. Bara att träna vidare på fler..



Kul att allt skall bryta ut nu. Visst har det legat sjukdom i luften, då min pojkvän varit förkyld men nu tror jag inte att det är han som smittat mig. Det här är något annat, för han hade inte rethosta. Bara le och låta det vara. Jag som vill festa i helgen, dränka mina sorger eller min vinst. Vi får se...

Nu skall jag äta soppa och mannagrynspudding med sylt. Mumma!

Later!

/S

Kommentarer
Postat av: mor

Det var bra att du klarat en till.Ja du Sarah, du klarade ju också 2007-2008 års matte D tenta med 20 poäng, det var ju toppen. Du får hoppas att det blir sådana tal.... att det går din väg....De läste ju matte D hela terminen och det ska ni klara på 2 månader.Ni har ett tufft schema. Håller tummarna nu.

2010-03-18 @ 13:02:25
URL: http://mattebloggen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback