Uppdatering!

Hej alla bloggläsare!

Som ni kanske märkt har jag haft bloggtorka i nästan 1 månad. Jag skäms otroligt mycket! Visst har jag haft mycket jag kan skriva om men grejen är den att jag inte haft tiden. Det har hänt massor och skolan har varit krävande. Nu är allt över dock och sommarlovet är här!!!!!!

Gjorde mina sista 2 tentor i slutet på maj, en i Matematik E och en i Fysik B. Till allas stora lättnad kan jag säga att jag klarade dem fint, men det var på "håret". Det spelar ingen roll för mig, jag är sjukt lycklig ändå. Jag kommer garanterat att komma in på min Högskoleingenjörsutbildning som jag har som första val, Maskinteknik (Innovation och Design) på KTH i Södertälje.

Detta betyder att jag faktiskt kan koncentrera mig på en sak, LEVA LIVET! Okej, leva livet kanske jag inte kan göra fullt ut. Har jag tur får jag en hel del jobb i sommar på Intersport, samt att vi skall åka till mitt landställe på midsommar, åka till Leonards sommarställe i Ösmo och sen flyger jag till Cypern med den bästa <3 Bara allt går vägen och om inte en dum vulkan får för sig att börja spruta ut mer!

Imorgon fyller min älskling 22 år och det skall vi fira med att äta på en restaurang med hans familj och senare gå ut med lite vänner till honom och mig. Blir nog mysigt!

Vi får se när nästa uppdatering kommer, men jag kan lova er att det verkligen kommer att bli ändring.

Kram /S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback