Turkiet och Alanya :)

Äntligen har vi bokat resan!!!!!!!

Jag och "mannen" åker till Turkiet, Alanya den 6 juli och blir borta en vecka! :D
Gud vad efterlängtad utomlandssemestern är. Det var sommaren 2008 jag var utomlands sist och det känns verkligen. Det är på något sätt väldigt speciellt att få se andra delar av världen.

Hotellet vi skall bo på heter Cleo South Princess och ligger 300 m från strand och lokalt centrum.
Jag har varit i Alanya tidigare sommaren 2005 och trivdes väldigt bra. Sjukt bra shopping och partyliv. Det finns något för alla smaker så nu gäller det att bara njuta av lugnet och livet!!






Imorgon åker vi till Leo´s landställe i Skälinge (nära Ösmo) och firar midsommar. Får se om jag drar iväg till mitt land i Dalarna på lördagen, men som det ser ut nu får vi åka upp dit en annan vecka. 

Har jobbat på Intersport sedan förra måndagen så snart rullar pengarna in.

Nu skall jag ut i solen och sola igen, skönt att vara ledig.

Kram / S

 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

va fint det såg ut! hoppas ni är nöjda med er resa :)



sv, vi reste med apollo och bodde på ett hotell som heter aramis, helt okej hotel, bra tom, men verkligen inte lika fint som ert :P

2010-07-26 @ 17:25:53
URL: http://mikaelamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback