Sommardag!

Hej alla denna härliga torsdag!

Sitter på min lediga dag ute på altanen och njuter av att solen faktiskt vill skina just idag! :)
Enligt väderprognosen så skulle det bara vara fint väder igår. Men ack så fel de hade, så det tackar vi för. Har jobbat på intersport 3 dagar i rad nu till stängning. Det har gått väldigt bra och huvudsaken är ju att pengarna snällt ramlar in. Jag skall jobba även imorrn, lördag, söndag, måndag och tisdag. Därefter har jag lite midsommaruppehåll för att kanske efter det köra några dagar till på jobbet om det finns möjlighet.

Hur har då dessa första dagar på mitt "sommarlov" varit då. Väldigt händelserika! Leonard har fyllt år och det firades på en jättemysig italiensk restaurang tillsammans med hela hans familj. Därefter mötte vi upp ett stort gäng killar för att avnjuta några glas på "pontus by the sea", därefter senare Obaren. Tyvärr fyllde Leo på en tisdag så utbutet av att roa sig var inte så stort, så det blev inte alltför sent ;)

Dagen efter, den 9 juni var det istället min äldsta storebrors tur att fylla år, 28 år för att vara exakt. Det gjordes hemma hos oss tillsammans med Cecilias föräldrar. Stackars Niklas opererade sin näsa på Leonards födelsedag och var ganska sliten.

I lördags var vi på min kusins studentmottagning. Markus tog studenten :) Det bjöds på god mat och fina tårtor hemma på Lohegatan.

Nu skall jag göra mig lite lunch och därefter fortsätta steka lite i solen innan jag måste bege mig iväg. Var på ett litet ärende i centrum tidigare imorse, men senare skall jag åka mot Liljeholmen. Skall in på MQ där och leta efter en liten kavaj som är på rea. Därefter blir det klippning av mitt hår i Järna.

Återkommer senare hur det blev.



Jag och Markus på hans dag.


Soliga kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback