Nu gäller det..

Hej!

Det blev en hel del jobb ändå in i det sista! Inventerade på Intersport i veckan från klockan 06-12 och därefter åkte jag, mamma och Linda till Skärholmen och tittade runt i lite butiker. Blev även lite jobb på Intersport på torsdagen 10-18!

Under dagen på lördagen var även jag och mamma till Nacka forum där jag hittade mig en jättesnygg svart trenchcoat/kappa på G-star. Vi fick 35 %rabatt på den efter lite flört med grabbarna ;) Passade även på att köpa en ny "day time" ansiktskräm från Make up store och ett läppstift jag länge tänkt köpa i färgen "Chicco". Niklas ringde senare och vi åkte med honom och Linda till ikea.

Så den sista helgen på detta jullov blev ett bra sätt att avsluta det på! Blev mysig middag på lördagskvällen hemma hos Leonards föräldrar i Skanstull tillsammans med vänner till dem från Argentina. Senare under kvällen begav jag, Leonard och Marcelo oss till Mosebacke och Södra teatern där det hölls en spelning. Där skulle vi även möta Alice, hennes kille och vänner till dem men de meddelade senare att de stanna kvar i Solna. Jag och Leonard gick istället då till en bar längre ner mot Skanstull, där min bror Niklas var med ett par jobbarkompisar. Vi gick därifrån vid stängning och åkte vidare mot Fridhemsplan där Ludvig, Mandus och andra vänner till Leonard var. Riktigt trevligt och vi kom hem till Telefonplan vid 4 tiden ungefär. Välbehövd sömn efter det äventyret!

Vi vaknade vid 12 tiden och åt en rejäl frukost! Vi tog senare bussen hem till mig, åt middag och bytte om. Vid kl 21 var det dags för filmen "Avatar" 3D på Heron City. En väldigt bra film och verkligen värd att se för er som inte gjort det ännu.


Jag i Leonards snygga tröja och byxor! :)

Idag började också skolan, ingen mjukstart direkt men lika bra det! Köpte Fysik B böckerna, vilket inte blev en billig penning. Men gud vad tjock boken var då! Väger säkert nästan bly! Köpte även ett nytt busskort som inte heller var helt billigt, men skönt att kunna åka vart man vill och när man vill.

Nu har jag precis ätit lite lunch och tänkte börja med studierna. Det blir Matematik D och lite Fysik B idag, så får vi se hur länge jag orkar och hur långt jag hinner.

Hej på ett tag!


Kommentarer
Postat av: the midwife

Bra Sarah ta tag i det elaka ämnet direkt. Jag håller tummarna.....

2010-01-19 @ 18:26:55
URL: http://tummbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback