Jag vill ha fredag idag!! :)

Fredag!

Och en vecka har gått på denna skolvecka! Det går sjukt fort... snart är jag där! ;)
Summeringen utav den då - galet tempo som vanligt, men ändå mycket intressant!

I matematik D har vi gått igenom, triangelsatserna (areasatsen, sinussatsen och cosinussatsen) och enhetscirkeln. I fysik B har det handlat om Rörelsemängd, elastisk/oelastisk stöt, impulslagen och kaströrelse. Har hunnit göra det mesta också och tänker inte hamna efter!

Denna fredag skall spenderas med min alldeles egna sötnos, Leonardo :) Denna gång tvningar jag honom att se Let´s Dance. När man tänker tillbaka på hur bra det gick för mig att få honom att tycka om Idol och Mammas pojkar, så kommer det här också sluta bra ;) haha stackarn!

Imorgon blir det utgång med lite kth:are. Vi skall ut med några från Leonards klass och kommer att hänga på K15 vid kungsgatan. Linnéa kanske hänger på också och det vore hemskt kul! :D

Imorgon är det också min bästa brorsdotter Freja´s första namnsdag! Får se om hon hinner firas lite, inte träffat henne på ett tag nu.

Nu skall jag räkna klart de sista läxorna för veckan och imorgon på dagen blir det ännu mer plugg!



Godkväll på er alla!

Logg out!

Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback