Clothes <3

En kväll då man bara sitter och gör ingenting kan det hända att man går in på hemsidor och tittar runt på nyinkomna kläder. Självklart faller man för ett och annat också och klickar hem en del, det var exakt det jag gjorde nu! Så blir det när man fått pengar i julklapp.

Jag hittade två jättesöta blommiga klänningar, perfekta till sommaren då man har bruna ben och höga klackar.

(från bubbleroom.se)




Sedan svart klänning på HM som jag vill ha, men den är tyvärr slut. Får vänta tills de får in nya, om de nu får det. Hittade även en söt blommig kofta på HM, som jag inte bestämt mig än om jag skall ha.. men värd att visa iallafall.



Sedan är jag sjukt sugen på ett par svarta eller vita sandaler, som liknar mer "gladiator skor", säkert inte inne till sommaren men ibland är man bara lite efter. Tycker de är sjukt fina att ha till korta jeansshorts eller liknande. Dessa kunde man finna på have2have.se, men vart hittar man dem i butik någonstanns? Fanns inte i min storlek på hemsidan tyvärr :(



Det blir bara ut att leta! :)

Nu skall jag upp och duscha, skall jobba på Intersport Kungens Kurva imorgon... min gamla butik. Skall hjälpa till på inventering kl 06.00. HEJ TRÖTTIS säger jag bara. Har nästan vänt på dygnet.

Så godnatt!

/ S




Kommentarer
Postat av: Din mamma som vanligt, hihi

Vi måste komma ihåg att hämta paketet på ICA så det inte åker tillbaka! Glöm inte!

2010-01-17 @ 19:15:32
URL: http://påminnelsebloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback