Winter wonderland!

Godmorgon i detta vinterland!



Vädligt länge sedan det var såhär mycket snö i Sverige och vid denna månad. Det bara snöar mer och mer och det blir kaos i all trafik. Imorse fick jag höra att många tunnelbanelinjer blivit inställda och mycket förseningar i pendeltågstrafiken. Tur att jag inte behövde ta mig till skolan idag, men det oroar mig mer hur det skall gå imorgon. Jag har nämligen fysiklaboration klockan 08.00, vilket betyder att jag borde åka ett mycket tidigare tåg än vanligt för att kanske inte komma försent. Behöver all sömn jag kan få ju.

Hoppas att Leonard kom i tid till sin laboration imorse, inte hört något från honom! Är som sagt ledig idag och tänkte snart starta studierna inför de tentor jag snart har. 3 veckor kvar till första fysiktentan. Längtar inte direkt.

Just nu vill jag bara läsa massa annat, köpte Michael Jacksons självbiografi "Moon walk" för några veckor sedan och nu har jag börjat läsa den. Självklart kan man inte sluta, men jag har så mycket böcker på hög just nu som väntar på att bli lästa. Köpte en ny i fredags som jag fick tips av från Kristina. En kriminalroman av Mari Ljungstedt, "Den du inte ser"!
Skall bli spännande att börja.

Imorgon kommer Niklas och Linda hem från Thailand och de lär nog vara skitbruna. Har betällt lite saker som de skall köpa i Bangkok. Ett par ljusrosa converse och en klocka i smyckesvariant. Vi får se hur det går för dem. Nu skall jag göra varm choklad med grädde i och lite mackor. Sen är det dags för OS och plugg.

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback