Utomlands.

Om det går vägen för mig och L så åker vi nog iväg utomlands i sommar. Allt hänger på hur mycket pengar vi har och Leonard vill ta körkortet också. Så håll tummarna.

Jag har såklart några små önskemål, antingen Grekland eller Cypern! Cypern just för att det är så otroligt kristallklart vatten där och så mysigt att snorkla! När det gäller Cypern, blir det Ayia Napa (feststaden) eller Fig Tree Bay (lugnets paradis)? Som kärlekspar kan man faktiskt tycka om både och, så valet blir nog svårt. Vad gäller Grekland så skulle jag helst vilja åka till Rhodos. Dit var vi påväg förra sommaren, men det las på hyllan. Så vi får se vad vi kan hitta för hotell och om de finns till något bra pris.

Har inte varit på Rhodos men på Cypern och skulle gärna åka dit igen. Leonard har inte varit på några av ställena.
Så jag tror nästan att han skall få bestämma, för båda kan bli bra :)

För vad längtar man inte till, om inte värmen när man nu i Sverige går ut genom dörren i -22 grader. Gaaaaaah, kallt! :/ Kan ni skynda på våren och sommaren nu, för jag börjat smått ledsna.


UNDERBART VACKERT, CYPERN!

/ S




Kommentarer
Postat av: köldmor

ja sommar sommar sommar. Det är härligt. Och vilken fin bild från Cypern ! Ja det finns inte så klart vatten någon annanstans tror jag. Kanske Thailand men jag tvivlar. Maldiverna kanske, men dit är det långt. I like Europe.....

2010-02-22 @ 20:19:57
URL: http://kollektivtrafikshatarebloggen.se
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg?

Just nu har vi tre designer för bara 100 kronor styck!!



De ligger under kategorin 100 kronors designer.

Dessa har kostat ca 300 kronor tidigare!



Ta en minut till att gå in på våran sida och kolla vad vi har att erbjuda! Vi designar även personliga bloggar utifrån dina önskemål!

2010-02-22 @ 20:30:40
URL: http://freshdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback