Tomorrows gonna be a good night!

Hallå!

Idag skiner solen och man får en sån där underbar känsla i kroppen. VÅR, när är "du" här :) När det är ljust ute blir jag glad!

Idag blev det en kort dag i skolan. Vi skrev ut vår Fysik B labrapport som blev klar i tisdags. Inte dåligt att vi kom till skolan kl 9 frivilligt när vi egentligen började kl 13. Det var just det vi gjorde i tisdags, men det var såklart innan vi visste att vi hade håltimme i 3 timmar igår. Jag fick ändå sjukt mycket gjort, blev klar med läxan i Matte D som var till idag egentligen. Då mår man bra!

Igår åkte jag hem till Leonard efter skolan. Han lagade sjukt god mat och pysslade om mig. Kände mig nästan som en prinsessa :) Han kan då verkligen. Det blev kyckling tikka masala, indiskt. Riktigt lyckat! Till efterätt blev det hans favorit glass.... dulce de leche (?). Vi såg "män som hatar kvinnor" också, andra gången för mig. Den filmen är så bra, men samtidigt hemskt. Det var skönt att jag redan sett den, så jag visste när jag skulle titta bort. Man blev verkligen upprörd! USCH!

Min födelsedag 7/2 i söndags blev världens bästa dag! Hade lunchbjudning för nästan hela tjocka släkten. Mammas storebror och lillebror med deras familjer, Morfar, Niklas, Eric, Cissi, Freja, Linda och Leonard var här. Fick jättefina presenter, jag blev så nöjd. Fick örngott och påslakan i rosa linne, pengar, blommor, ett rosa armband från SNÖ, presentkort på "ticket-resor", tuggumin, armband med saltvattenpärlor och kristaller som vår granne "nilla" gjort. Fick även en tröja från bruns bazaar och SPAprodukter av Leonard.





Min födelsedag 7 februari 2010!

Imorgon, fredag är det dags för mitt födelsedagsfirande med mina kompisar. Vi skall äta middag på Sonjas Grek på Södermalm, därefter kommer Leonard med hans killkompisar och vi går vidare till ngn nattklubb. Vi får se vilken det blir, men dansa skall vi! :D Tror det kommer blir trevligt. Ser fram emot det, men som vanligt så vet jag inte vad jag skall ha på mig.

Var i skärholmen i måndags med mamma och shoppade lite saker. Det blev 2 tröjor på ginatricot 49 kr vardera, en khakibrun klänning samt en tröja med puffarm och scarf. Inget av det passar till en utgång tyvärr. Så det kanske blir en favorit i repris på klädfronten. 

Nu över till fysikstudier.... och kokosboll med kaffe! 

Kramis  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback