Saturday...

Lördag 6 februari, en dag kvar till min kära födelsedag! :)

Den skall firas här hemma tillsammans med min familj och mina syskons respektive + Freja, Morfar, morbröder med deras familjer och Leonard! Bästa :) Blir lite lunch/tidig middags bjudning imorgon och sen massa tårta på det.

Igår kom Morfar hit med tåg och tanken var att vi skulle se Lets Dance. Eric, Cissi och Freja var lite försenade så även middagen blev försenad. Vi missade faktiskt hela programmet, men såg "Solsidan" (mellanakten) då en del av mammas ultraljudsmottagning var med! Det bjöds på semlor till efterrätt, riktigt goda!

Leonard drog till skolan kl 10 imorse och nu sitter jag här och har fått noll gjort :( Jag som också skulle vara duktig idag... iofs har jag några timmar på mig för jag är redan färdigfixad inför schlagerkvällen! Ni som känner mig och min familj vet att man aldrig missar det. Vi måste nog vara freaks när det gäller Melodifestivalen :) Så ikväll sitter vi bänkade och stackars Leonard är också så illa tvungen. Kvällen till ära har jag lockat mitt hår lite och fixat naglarna!

Sedan är jag barnsligt förtjust i att fylla år, men kanske inte lika kul då man inser att man faktiskt blir äldre. 23 år, gaaaaalet!

Nu skall jag plocka upp fysikböckerna, så kanske jag kan göra några uppgifter iallafall. Kanske skall ge mig på kapitlet om elektriska fält. Önska mig lycka till!





Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback