Heart!

Ett hjärta utav is....



...Det skulle man nästan tro att jag har nu, när det är svinigt kallt ute. Jag vågar inte ens gå ut genom ytterdörren! Det är snöstorm och blåser galet mycket, vilket gör att bussar och tåg blir inställda. Tacka vet jag fleecefilt, varmt te och tända ljus.

Blev lite ledsen då jag skrivit detta inlägg en gång men råkade radera det innan jag skulle spara det att det säkert inte blir lika bra nu! Men ger det ett försök igen...

Ikväll har jag sett tredje omgången av Melodifestivalen, då det äntligen var med lite mer kända artister. Vilka tycker inte att det är dåliga artister i årets startfält i alla delfinaler? Det är väldigt många som man inte känner till, fast kul för dem. Karriären kanske börjar nu. Jag tyckte Alcazar och Darin var bäst, men ändå gick något töntigt brudband till finalen. Darin gick såklart också vidare och jag tycker han kan ta hem hela skiten. Det var väldigt länge sedan vi skickade en balad till ESC! Varför inte ge det en chans, tycker den var grymt fin! Jag hejar på dig Darin! :D

Har suttit och nördat en del på lite olika internetsidor. Kunde inte låta bli att gå in på HM´s hemsida, för vilka har inte hört att Sonia Rykiel har sin kollektion uppe för försäljning där nu. Alla plagg släpptes igår och jag har haft tur att sätta vantarna på två jättesöta tröjor. Båda i rosa såklart :)



Vad tycks! Jag gillar det lite udda.....


Är stor spänning i OS i Vancouver nu också. Herrarna gör dubbel i längdskidor och alla ligger bra till. Väldigt spännande och många utav dem tycker jag verkligen förtjänar en medalj. Bara de orkar hålla i....



 En bild från förra helgens utgång. Här med bästa L på Collage.


Nu skall jag titta vidare.... heja SVERIGE!

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback