Denim

Goddag på er alla!


Jag i väntan på bussen...

Nyss hemkommen från Liljeholmen, där jag hälsade på mamma och åt lunch. Åkte från Leonard kl 11.45, var helt utslagen så sov lite längre efter att Leonard gått. Till lunch blev det pannkaka, grädde och sylt denna dag till ära. Kanske blir det pannkaka ikväll igen, annars skulle jag få köttfärspaj.



Igår var det en historisk kväll för Sverige, då vi tog GULD i herrstafetten. Grattis grabbar, det förtjänade ni!!! Hade dock lite svårt att koncentrera mig i matematikstudierna då det drog all min uppmärksamhet.

Påtal om något helt annat. Denimhysteri har dragit igång i Sverige och jag är inte sämre än att tycka att det är väldigt snyggt. HM har en kampanj nu där de visar just Denim kläder och visst gillar vi det! :D Jag fick upp ögonen för två läckerheter, den ena som jag bara måste ha (kanske?) :P

En jeansjacka har jag redan, men inte i denna stil. Denna känns lite arméliknande, piratstuk. Jättesnygg. En jeansskjorta har jag precis köpt men denna gillade jag för att det var "puffärmar" och det är så inne just nu. Vi får se om jag klickar hem dem. Fick mitt paket från HM med min ena Sonia Rykiel tröja idag, då jag upptäckte att den nog var lite för liten. Jag skall byta storlek på den bara annars gillade jag den. Lite udda sådär...



Nu skall jag börja plugga, mycket tar emot men dagarna tickar på. Imorgon är det kanske utgång, men deffinitivt middag med lite trevligt folk.. ifall vissa inte instämmer :) Ambassadeur har någon bra dj som spelar. Så dit kanske vi drar. Sedan är jag bjuden hem på middag till Leonards mamma och pappa på lördag, kul! Blir bara grymt mycket plugg på dagen på lördagen, här får inget gå till spillo.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: denimmutter

Söt färg på mössan Sarah , men varför så sammanbiten... jag kan gissa: bussen kom inte, hi hi

2010-02-26 @ 11:29:46
URL: http://blåbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback