Träning

Hej!

Nu hårdkör jag verkligen! Träning på högnivå? Jodå, helt okej. Det har blivit två promenader denna vecka, samt att jag idag gick på ett träningspass - bräda på friskis och svettis :) Riktigt skönt! Nästa gång skall jag gå på aerobics tror jag och köpa ett klippkort på 700 kr. Sedan kan jag testa vad jag vill. Måste ju jobba lite inför beach 2010 ;) även fast det tar emot. Jag är sjukt otränad och har apdålig kondition. Det blir nog bättre ju mer man kämpar på.


Vill man vara såhär pinnsmal runt midjan får man LIGGA I.


Nu skall jag snart äta lite friterade bläckfiskringar dobbade i aioli. Sedan måste jag göra förberedelseuppgiften inför laben i Optik som jag har imorgon kl 8.

Imorgon får vi se om det blir utgång eller myskväll.

Kram / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback