Skofrossa "igen" ;)

Underbara helg!
Det blev en myskväll hemma hos Leonard i fredags och vi tittade på "disturbia". Först skulle vi se Bolt, men den hackade så vi kunde inte se klart den :( Den här andra filmen var väl sådär. Leonard bjöd på kycklingben med ris och sweetchili-sås! Väldigt gott.

I lördags pluggade Leo på dagen och jag åkte istället till Hornstull, där en butik med provskor finns. De säljer ut de skor som funnits som "prov" i butiker? jättebilligt. Jag hittade tre par jättefina skor.


1. Mörkbruna sandaler (Marco Tozzi)






2. Ljusbruna gladiatorsandaler (Marco Tozzi)





3. Svarta platå-skor (Replay)



Så nu kan jag ta sommaren med storm. För hur snyggt är det inte med ett par låga sandaler att bryta av med till den sockersöta klänningen eller varför inte till ett par slitna jeansshorts. Perfekt! :)

På kvällen igår åt vi middag hemma hos mig. Vi grillade revbensspjäll, kyckling och åt det tillsammans med klyftpotatis och hemmagjord tzatsiki! Sedan åkte vi hem till Leonard igen och såg Flickan som lekte med elden.

Idag har jag storstädat Leonards lägenhet samtidigt som han låg och softade på sängen. Han blev nog väldigt nöjd :) hihi. Det var skinande rent. Sedan åkte jag hem till Eric och Cissi med mamma och pappa och fikade. Jag busade och lekte med Freja också såklart. Hon satt så snällt på golvet och tittade på alla med sitt söta leende. Underbart gullig tjej hon.

Nu skall jag äta middag och sen blir det till att göra de sista fysikuppgifterna från förra veckan. Sedan skall jag nog kolla igenom Matematik E också. Ha en trevlig söndag!

Kram / S







Kommentarer
Postat av: skomamma

Här kommer en kommentar från bloggnörden Titti.

Jag kan bara säga synd att de inte ha provskor i min storlek :(

Men den 3 maj kommer det in några då ska jag gå dit. Får nog slåss med Anna Gardell då om de få paren som finns , hihi.

Snygga var de dina sandaler och de höga var tuffa , snyggare i verkligheten än på bild tycker jag. kramis.

2010-04-25 @ 19:05:28
URL: http://skoälskarensmorsblogg.se
Postat av: maria

Vart har du köpt replay skorna?? :)

2011-03-11 @ 15:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback