Pub.

Wiiiihoooooooooooooooooooooo liksom!!!
Vill hoppa, skratta, skrika och sjunga utav glädje. Sjukt obeskrivlig känsla, äntligen har jag klarat den! Fysik A tentan, nu är du djupt begraven.... iallafall för ett tag! Men fyfan vad bra jag är! :D



Hade en jättetrevlig kväll hemma hos Leonards föräldrar i torsdags. Det bjöds på supergod mat och mumsig efterrätt. Igår var jag och mamma och shoppade i Farsta. Jag kom hem med en vanlig vit cardigan och en lång randig tröja med fickor på från Lindex. De har mycket fina kläder på den butiken just nu :)

Igårkväll åt vi god middag hemma hos mig med Niklas och Linda. På kvällen åkte vi till Sophiahemmet högskola på deras årliga vårpub. Där träffade vi Fanny, Mats och många från min klass jag gick i förut. En av tjejerna som också slutade samtidigt som mig var där, Beatrice! Det var sjukt kul att ses igen, synd bara att musiken spelade så högt så man knappt hörde vad den andra sa. Elin var tillbaka från sjukhuset och mådde bra och Erica var roligt full och glad. Som det ska vara! :D

Idag har jag jobbat på intersport 10-17. Är helt död nu och Leonard skall ut och fira en av sina kompisar som fyllt år. Hade tänkt följa med först, men jag tror att jag hoppar det nu. Jag är sjukt trött och jag jobbar även imorrn igen, 11-17. Mycket pengar som sedan kan användas till något riktigt kul. Kanske resan :)

Får pannacotta till efterätt idag också. Mumma!

Så jag ligger nog på soffan ikväll.

/ S


Kommentarer
Postat av: fåtöljensmor

Ja du, soffliggare var du verkligen idag.Usch vad filmen med Salander är otäck men bra, men sen blev det trist på tv som vanligt med ngn konstig film i svartvitt men allt blod var rött- Weird.... Det finns inget trevligare än att somna i en soffa.....

2010-04-17 @ 23:59:02
URL: http://soffliggarensmorsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback