Nacho nacho...

Hej!



Nu känns det verkligen som vår ute, på min södra del av Stockholm så skiner solen än :) Det var dock mulet och lite småduggregn i Kista när jag åkte från skolan vid 11.45. Väl hemma var det bättre väder igen, så jag tog mig tid att solade lite och läste en bok.

Nu har jag precis ätit "mellis" eller lätt lunch. Det blev först hallonkräm med mjölk och sedan avslutade jag på smaskigaste vis ; Nacho Chips med "hot" Chynky salsa och smält ost. Dessa gjorde jag i ugnen!!  Så enkelt och så gott. Tycker man inte om stark salsa så är "medium" lite godare tycker jag.

 

Nu tänkte jag göra dagens läxa i Fysik B och återigen göra några av de uppgifter vi redan gjort. Det gör jag för att försäkra mig att jag verkligen fattat allt :) Kanske ska sitta i solen lite till, det var faktiskt otroligt skönt.

Igår var jag och mamma duktiga och gick en promenad på 1 timme. Vi gick riktigt långt och det passade bra att sedan ta sig en kopp te och se hollywoodfruarna. Tycker att Päivi Hacker är en sjukt underbar människa. "Pole dance" för sin man, hmmm..... vore ju en bra idé. Skulle vara sjukt kul att ha en sån hemma ;) Inte sant brudar? Det skulle iallafall jag vilja :D haha! Sedan sa Maria en väldigt klok och bra sak. Att det faktiskt är viktigt att man får känna sig fin inför sin man. OH YES!!!

Kram på er !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback