Födelsedag!

Halloj!

Tentaskrivande i tisdags, det kan ha gått hur som helst. Håll tummarna att jag klarar det precis!
Igår hade jag en jättemysig dag ute i solen med Cissi och Freja. Vi åkte till en secondhand-butik med barnkläder och leksaker i Örby. Det var som rena rama paradiset för Cissi, hon blev helt lyrisk. Vi hittade en del fina saker och Freja fick med sig en leksak som spelade fina melodier. Hon gillar musik :) Sedan åkte vi till Huddinge Centrum, tog en fika och gick in på Lindex och shoppade lite.


Jag och söttjejen Freja :)

Väl hemma sedan packade jag väskan och åkte hem till Leonard. På kvällen gick vi en promenad i telefonplans kvarter och upp mot hägerstensåsen. Mysigt!

Idag är det Leonards mammas födelsedag! Åkte till Liljeholmen och köpte lite fina presenter till henne och när jag kom tillbaka till Huddinge sprang jag in på Lindex igen och köpte ett par blommiga leggings. As coola!

Nu skall jag hoppa i duschen, för vi är bjudna hem till Leonards föräldrar på födelsedagsmiddag! :)

Skickat in min anmälan till Studera.nu också, det blir Högskoleingenjör som första val med inriktning mot Innovation och Design. Skall bli väldigt spännande. Måste bara sätta Fysiken. Yes, vi skall klara detta!

Håll tummar!

Kram S 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback