Stress stress...

Fy fy fy vad jag är säääääääämst! Hur kan jag låta min blogg vara så död som den är nu? Det är nästan skamligt... vad har jag annars detta till!? Självklart skall jag kunna skriva av mig all glädje, sorg och ilska men också göra så att jag inte tappar mina trogna läsare. Ni måste vara oerhört besvikna på mig!

Så vad har hänt i mitt liv de senaste veckorna? Låt mig säga det såhär istället, vad är det för liv jag lever just nu? Det har blivit så att väldigt mycket tid har lagts på min kära skola, KTH. Det har blivit jättemycket pluggande och räknande i både Matematik C och Fysik A. Massa spännande grundämnen - metaller som icke-metaller, alla av en mycket speciell typ har studerats i Kemi A. De är alla placerade i det mycket fina periodiska systemet, indelat i perioder och grupper.

Nog om det, jag har varit en riktig nörd. (ja, ni bara hör/ser) Skrev min första kontrollskrivning i Matematik C idag och det kändes riktigt bra. Får jag den godkänd har jag 8 poäng tillgodo till stora tentan, det är ju jättebra :)

Har en KS i Kemi på måndag också, så nu har jag denna dag som en liten paus för att komma in i rätt fas igen. Vilken tempo det är. SJUKT!

Det blir tyvärr ett mycket kort inlägg, för jag tänkte faktiskt åka ner till min storebror Niklas och hälsa på honom! Vi ses inte så ofta nämligen nuförtiden :( I övrigt så hade jag en väldigt mysig helg även fast det blev mycket plugg. Leonard har hjälp mig en del också, tack finaste! <3 Tur att jag har dig....

Första inlägget för september också måste jag påpeka och nu är det snart bara ca 1 vecka kvar tills mitt brorsbarn föds. Snacka om att jag längtar...




KRAM PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback