Fredag!

Hej Fredag!

Nyss hemkommen från KTH, har haft räknestuga i Fysik A och Kemi A. Har min första kontrollskrivning i kemin på måndag och det känns väl sådär. Får plugga som en dåre i helgen. Fick tillbaka Matte C kontrollskrivningen idag och jag klarade den! :D Det betyder att jag får 8 bonuspoäng på stora tentan, vilket innebär att jag bara behöver ha 4 poäng till på den tentan för att få godkänt. Känns riktigt bra, självklart satsar vi till högre höjder ;) Ett A eller så... haha.

Jag klippte mig igår också. Klippte av säkert 10 cm på längden denna gången, så nu har jag till axlarna. Känns lite ovant med samtidigt väldigt bra. Det började bli så risigt och sen ser jag mest ut som en dränkt katt i det långa. Så jag hoppas mannen vill ha mig än ;) Det vet jag att han vill... hihihi <3

Nu skall jag råplugga Kemi, sen tänkte jag faktiskt åka in till Valhallavägen och hem till Mats, Leonards klasskompis. De är lite folk som skall äta middag hos honom och umgås. Känner inte för att plugga ihjäl mig på en fredagskväll, det får bli imorgon på dagen istället.

Vidare till ambitiösheten nu då....


Nya frisyren :)

Tjing! / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback