Faster Sarah, 090926! :D

Hej på er alla!
I natt, 090926 blev jag en stolt Faster till en liten flicka! Kan inte beskriva hur glad jag är!!! :D

Idag gick jag, mamma och pappa ner till centrum och kollade på "tusen meter konst". Därefter gick vi in på Lindex och kollade massor av bebiskläder. Såklart köpte vi en del också, och äntligen ROSA! Jag hittade en sån söt sparkdräkt i plysch på Kappahl, hon kommer bli så himla söt i den. Hihi!


Igår hade vi Kemi-labKTH valhallavägen. Riktigt spännande, då vi skulle bestämma lågans färg på ett bränt salt med metanol och dess våglängd. Riktigt snygga var vi i våra rockar och glasögon. Såg ut som vi stod och kokade upp läskiga trolldrycker eller något. Därefter åt jag lunch med min sötnos på "Syster & Bror". 

Kvällskvisten bjöd på umgänge, dricka och dans. Jag, Alice, Dennys, Dawit och deras vän möttes upp hemma hos Kristina i Stadshagen. Sedan åkte vi in till Söder och gick på södra teatern. Träffade pappa på stureplan som jobbade natt. Han var så snygg och grym i sin stiliga polisuniform

Nu har jag kommit hem, slut efter shoppingen och Eric kanske skall svänga förbi här ett tag och fika innan han åker tillbaka till Södertälje Sjukhus. Sedan kommer Leonard hit och äter middag, blir myskväll ikväll. I like!


 
Snygga kemister!

Puss på er alla, är så glaaaaaaaaaaaaaaaaad......

Kommentarer
Postat av: mamma/farmor

Jaaa! Vi är alla glada att allt gick bra och att vi fått en liten flicka i familjen.Hon är så söt.Men vi kan inte sluta köpa kläder, undrar hur det ska sluta.....hihi. Så mycket fina flickkläder som det finns.

2009-09-27 @ 22:27:10
URL: http://mammafarmorbloggsomintefinns

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback