Tisdag 13/10

Det första inlägget i Oktober 2009´s historia på den här bloggen. Det är stort! Den efterlängtade uppdateringen kommer här till de som vill. Alla vet ju vilken dålig människa jag är på detta.

Har så sjukt mycket att göra i skolan så vet inte vart jag skall ta vägen. Som ni alla säkert redan vet så har jag blivit faster till en liten flicka som heter Freja Lo Elisabeth Holmén. Världens sötaste lilla ängel, min lilla favorit. Morfar var här förra veckan för att se plutten och vi passade även på att åka till Eskilstuna den 2 oktober och fira min kusin Emil som fyllde 22 år.

Jag klarade även min Kemi KS för några veckor sedan, och igår hade jag min första Fysik KS. Jag skrev iallafall på alla uppgifterna och gjorde så bra ifrån mig som jag kunde. Det var väldigt svårt, och till en början kändes det knappt som jag skulle klara av att lösa någon av dem. Bitarna föll möjligtvis på plats sen :P

Min bästa Leonard var hos mig och åt middag i fredags. Eric, Cissi och Freja var även här. Vi kollade Idol, åt godis och chips. Mums! På lördagen pluggade jag Fysik och Leonard hjälpte mig med de uppgifter som jag hade svårt med. Han är så gullig han! På kvällen var jag till Högdalen, Leonards klasskompis från KTH hade inflyttningsfest vilket var väldigt trevligt :)

Igår var det en lång dag i skolan och jag åt en jättegod middag hemma hos Leonard och skrev klart min Kemi lab.
Nu skall jag sätta mig ner med Matematik C, har min första tenta på tisdag. Så håll tummarna!



Världens sötaste Freja och jag.



Jag och mitt <3

Kram S

Kommentarer
Postat av: mutti

Å , vad söt hon är i overallen som du köpt. Freja Lo låter så mysigt. Låter som hon var med i en berättelse från forntiden....

2009-10-13 @ 19:29:10
URL: http://mammabloggsomintefinns.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback