SVINET!

Jajamensan....
Den mest omtalade epidemin i Sveriges historia sedan fågelinfluensan, SVINET!!!! Till en början vid slutet av sommaren så var jag verkligen skitnojjig. Så fort någon hostade, nös eller snöt sig så trodde jag att alla hade svininfluensan. Jag blev "smittad" trodde jag. Köpte desinfektionsmedel som jag smörjde in händerna med varje timme, det gick till sin överdrift.

Sedan började man höra på nyheterna att svininfluensan inte riktigt bröt ut för att ett förkylningsvirus hann före. Alla hade åkt på förkylning. Jag slutade oroa mig och struntade i den dumma hand desinfektionen!

Nu skall vi alla vaccineras, men jag har redan haft tillfälle att göra det. Mamma fick en spruta över i fredags när hon var och hjälpte några människor vaccinera sig på mödravården. Så nu är jag vaccinerad! Mådde dock piss i helgen utav denna spruta. Hade sjukt ont i kroppen och frossa. Kände mig väldigt varm, som att jag fick lätt feber. Jag tycker att biverkningarna är sjukt mycket värt mot att ligga sjuk, med hundra gånger så ont i kroppen, högsta febern och andas i respirator. Så det tackar vi för :)




Förutom detta så har jag pluggat Matematik C. Jag har min första tentamen imorgon och för första gången i mitt liv är jag nervös. Brukar aldrig känna så med matematik, men känns mer som det är allvar nu. Behöver dock bara 4 poäng till godkänt, så det skall jag väl klara. Hoppas vi :/

Nu skall vi återgå till det sista, som jag möjligtvis kan få in i min trånga hjärna.

Tänker på något annat jag :) Hihih <3

PÖSS!


Kommentarer
Postat av: madre

Lycka till i morgon!Ingen idé att vara nervös, du gör bara så gott du kan.....Livet är viktigast inte en skrivning, kom ihåg det! kramis

2009-10-19 @ 23:33:32
URL: http://mammabloggsomintefinns.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback