Regn regn..

Fy vad jag hatar hösten och denna kyla som fylls av blandat regn med snö. Den här hösten har ändå haft solsken i mitt hjärta och det är tack vare några speciella människor. Tack för att ni finns!

Skolan går hyffsat bra, klarade första Matte C tentan och även den andra Kemi-KS:en. Det betyder att jag har 14 poäng tillgodo på Kemitentan och behöver bara 6 poäng till för att få godkänt. Tentan är 30 november så det är bara att börja plugga. Jag skall på Takidas konsert på hovet också helgen innan den tentan, men det skall nog gå bra ändå.

Nu på måndag har jag KS 2 till andra mattetentan. Det handlar om derivata och exponetialekvationer med talet E. Det jag har mest ångest inför är Fysiken, och krävs lite mer jobb. Tur att jag har Leonard och massa andra att be om hjälp om det behövs.

Nu sitter jag här och tittar ut genom fönstret, det bara regnar och regnar snöblandat regn. Ikväll kommer min sötis hem till mig. Jag har inte sett han sedan i måndags morse, så skall bli mys. Gäller att plugga järnet nu tills dess. Det är trots allt "Mammas pojkar" på tv ikväll också så stackarn måste se det med mig :D

Planerar utgång i helgen också, och denna gång skall det bli mer lyckat än "tentapuben" på KTH valhallavägen.



Puss till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback