Fylla och fylla...

Sjukt bra och lyckad helg!

I fredags var jag och Leonard hemma hos Christoffer tillsammans med några från deras klass. Vi drack, åt chips och kollade Idol. En perfekt start på kvällen! 

Niklas, hans tjej och Carl åkte hemåt och vi andra åkte mot ambassadeur. Det slutade dock med att det var jag, Leo, Christoffer och hans tjej som gick in dit. Mats bangade... :/

Jag hade iaf sjukt roligt, vi dansade som aldrig förr. Leonard är så sjukt rolig att dansa med.... måste göras om! <3 <3 Jag var ovanligt glad i hatten och hur taggad som helst. Vid 3 tiden gav vi upp och tog nattbussen hem. Väl hemma så deckade jag på sängen med klänningen på! Vaknade klockan 07.30 igen med sminket kvar och ont i håret :( Var bara att ta sig upp, tvätta sig och borsta tänderna. Usch vad törstig man var. Var lagom seg på lördagen, men blev en del kemifrågor gjorda och massa mys framför tv:n. Pappa och mamma hade varit och köpt nya diskmaskin så den installerades också.

Idag har det också varit slow motion på mig, så inte så mycket har blivit gjort. Min sötnos åkte härifrån vid 15, och nu är det meningen jag skall plugga massor. Sjukt sluuuuut!!

Skall se Heartbreak Hotel ikväll, så underbart bra. Värd att se för er som aldrig sett den.






Puss på er alla!


Kommentarer
Postat av: Mamma Titti

Det var mycket sjukt i den här texten :) Du som hatar oborstade tänder o sminket kvar. Men skyll dig själv lilla F-kaja.Sjukt mycket man lär sig av detta, hi hi

Men du är värd lite fest eftersom du varit sjukt duktig i pluggande sista tiden;)

2009-11-16 @ 19:51:49
URL: http://densjuktbrabloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback