Weekend.

Nu var min jobbhelg över! Fort gick det :)

I fredags var det sista dagen att lämna in sin lapp om återupptag av studier. Jag valde att tacka ja till det även fast jag ännu inte vet hur jag kommer att göra till hösten. Jag sökte som sagt till basåret på Kungliga Tekniska Högskolan vid Kista, så vi får se vad som händer.

Jag träffade min studievägledare och samtalade om det ena och det andra. Jag har tyvärr flyttat fram alldeles för mycket tentor, vilket slutat med att jag fortfarande har alla kvar :( Har inte hittat min motivation ännu. Nu kom vi dock överens om att jag skall försöka skriva Vård och ohälsan 27/5 och Hälsans Villkor 3/6 innan sommarlovet kommer. Jag har annars en chans till på Hälsans Villkor 11/8  för att ens få söka om en plats i termin 3. Jag har ändå ingen platsgaranti, vilket känns lite osäkert. I sommar blir det mycket fundera, min framtid står på spel. Vad vill jag?

Efter mötet med studievägledaren träffade jag Leonard. Han hade suttit i skolan och pluggat matematik med sina klasskompisar. Solen sken och det var så varmt. Han ville ha en liten paus :)

På kvällen åkte jag in till Söder och mötte Leonard. Vi hälsade på Michelle som var ute på ett ställe med sällskap, senare satte vi oss på Medis Kök och Bar och därefter Patricks på götgatan. Riktigt mys! Fick dock stå och vänta på bussen 1 timme och frysa :( 

Igår (lördag) hade vi schlagerkväll hemma hos Michelle. Jag och Michelle åt middag tillsammans först och senare kom också Madde. Vi hade laddat upp med popcorn, chips, coca cola och godis. Så gott! Men som vanligt blev tävlingen en stor besvikelse. Grattis till Norge som tog sin 3:e seger i tävlingen. Jag tyckte dock inte riktigt om den låten. Tyckte Finland och Danmark var bäst. 



Nu skall jag visa vilka 2 fina bikinis jag köpt i helgen. Den ena är en Matthew Williamson och den andra en från Intersport. Trevligt när man får lite rabatt på jobbet ;) 


Matthew Williamson, HM


Firefly, Intersport

Vad tycks? Jag är en rosa och lila person som ni kanske märker :)




Nu skall jag äta en god pastasallad och senare skall jag baka chokladrutor! HIhi :) 

/ Sarah

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback