Valborg + långhelg

Valborg och långhelg!!!!

Blev äntligen lite kubb vid kvarnbergsplan efter många om och men. Därefter blev det lite vattenpipa och vin uppe på Carros balkong. Sedan tog vi taxi ner till Huddinge Centrum och Olearys där andra bekanta till oss var. Jag däremot avslutade där och tog tåget in till Söder istället, där Leonard var. Så gick vi hem till honom och tog det lugnt istället :) Mys!

I helgen har jag jobbat vilket har varit jättesegt. Det har varit dåligt med folk och det är kanske inte så konstigt med tanke på att vädret var väldigt bra! Synd att jag inte fick sitta hemma och sola på altanen istället för att bli blek på jobbet. :( Tog bussen efter jag slutat vid 16 tiden, kom hem runt 16.45... gjorde mig en drink och tog det lugnt! Sen var det bara att göra sig i ordning, äta mat och bege sig till Söder. Michelle och Sara var på Snaps, även andra vi kände.

Träffade på Daniel, vilket var väldigt länge sedan sist. Träffade på 2 killar som jobbar på Intersport också lustigt nog! Leo kom senare precis innan vi skulle bege oss iväg. Han hade varit på Ljunggrens med sina kompisar! Det blev ett besök på donken innan jag och Michelle bestämde oss för att ta nattbussen hem. Daniel vägrade bjuda med oss på taxi för han befann sig på Mariatorget. Men vi sparade pengarna till något annat istället skulle man kunna säga.

Igår var jag, mamma, pappa, Niklas och Linda på bio vid Söder. Vi såg "män som hatar kvinnor" som var väldigt bra, men samtidigt också väldigt obehaglig och hemsk. Sen tog vi bilen hem igen.

Nu är jag sent ute igen och måste plugga!

Avslutar med lite bilder ifrån Snaps i Lördags!




/ Sara med h ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback