Händelser

Trots all sorg och förtvivlan som funnits i min familj/släkt de 2 senaste dagarna, så måste livet gå vidare! Jag saknar henne jättemycket fortfarande, det är nästan svårt att acceptera och förstå att det är sant!

Begravningen är bestämd nu, det blir fredagen den 5 juni i Vika kyrka. Mormor och morfar vigdes där :) Det blir nog väldigt vackert! Det kommer nog bli en jobbig dag, men samtidigt fin. Fick se ett av mormors halsband som hon jämt bar förut, det är så mycket känsla i det. Söta Mormor! :( Du har det bra nu.


Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder från 50-talsfesten som vi var på i fredags. Känns ganska opassande egentligen men jag vet att min Mormor inte tar illa upp. Hon finns i mina tankar jämt.

50-talsfesten på Slottet vid försvarshögskolan, Karlberg!




Vi sågs hemma hos Michelle först. Vi drack lite, dansade och sjöng till all möjlig 50-tals musik! Sedan åkte vi privat taxi in till Slottet där Sebastian som bjudit oss väntade. Regnet öste ner men vi hade som tur var paraplyer. När vi till slut kommit in tog vi oss en varsin öl, samtal med några killar vi träffade och live-band som också spelade 50-tals musik. Alla var utklädda, vilket var jättekul. När live-bandet slutat spela blev det discogolv och vi dansade som aldrig förr ;)

Vi tog sedan en taxi in till Kungsgatan och de andra gick in på Golden Hits. Jag skulle möta L utanför för att gå hem till honom och prata. Kom hem runt fem på morgonen, sen var det bara att sova :)



Nu har jag bara stirrat in i väggen dessa dagar och kommit av mig lite i läsandet. Så idag om jag orkar måste jag ta tag i det. Blir nog en kopp te och en macka innan jag sätter igång.

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback