Sommar och sol

Det blev fullt upp denna vecka och helg!

Hade en jättemysig vistelse på landet i Dalarna. Fick inte så mycket plugg gjort för att Pappa och Morfar förde alldeles för mycket oväsen. De slipade alla fönster och spikade. Känslig som jag är kunde jag inte koncentrera mig. Mammas kusin Mats familj kom upp på torsdagskvällen och grillade. Mina 2 galna sysslingar skulle såklart busa runt med mig. Försökte lära dem stå på händer =)

fredagen åkte vi till Borlänge för att provköra en bil hos Mats som han lagt undan åt oss. Det var en Hyundai Coupe, sportbilsmodell. Riktigt najs, men vi valde att avstå. Har ju inget körkort än :/ Vi lånade dock en Audi Q5 när vi skulle åka till Kupolen och äta mat. Fy fasen vad tung den var, hur ball som helst. Vem vill inte ha en sån i framtiden ;)



Är dom inte fina;

Här är jag vid en Audi TT Line



Jag och Mats i Audi Q5



Drömma kan man, det skadar ingen! Vi får väl se vad framtiden har att erbjuda ;)
Vi åkte hem till Stockholm ganska sent och kom fram vid 00.00.

Igår (lördag) kom Niklas och Linda över på middag. Leonard kom också! Vi grillade Entrecotë och kyckling. Mamma hade gjort en blåbärspaj och en rabarberpaj. Kvällen avslutades med filmen "da vinci koden" innan läggdags. Blir till att se Änglar och demoner nu bara.

Idag har jag solat en massor och inte varit något flitig alls :( Som sagt så känns det inte alls kul nu med allt. Bränt mig lite på näsan och bröstet. Fy då! Men lite färg blev det allt.

Nu längtar jag tills jag och Michelle skall hitta en resa och boka. Iväg kommer vi iallafall och det blir nog v.29 :)



Soliga kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback