Landstället

Hej alla glada bloggläsare! :)
Idag väcktes jag av att min mobiltelefon ringde och hör och häpna så har jag varit uppe sedan 10.20 ;)

Ikväll åker jag upp till landstället i Dalarna och kommer nog hem på lördag igen. Jag skall försöka koncentrera mig riktigt ordentligt och försöka skriva Vård och ohälsatentan på onsdag 27/5. Vad passar inte bättre då än att åka till ett lugnt ställe, några meter upp i skogen med ingen tillgång till internet eller täckning till mobilen. Haha!

Ingen kan störa mig
i min egna värld med sjukdomarna, underbart verkligen. Pappa skall måla vårt balkongräcke på huset och vi passar även på att umgås med Morfar. Mammas kusin och hans familj kommer och hälsar på oss imorgon. Mina galna sysslingar kommer köra med mig!

Nu skall jag hoppa i duschen och tvätta håret. Sedan blir den lunch,packa och plugga!

Bjuder avslutningsvis på en bild tagen i England med mina kära syskon och kusiner.

Från vänster; Eric, Jag, Lina, Sofia och Niklas.



So long på några dagar. Vi ses snart igen L ;)

Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback