Fläcktyfus, haha!

Usch vad dumt!
Bränt mig lite mellan brösten (ha ha), och nu har jag fått utslag som kliar så förskräckligt. Små röda prickar, skitsnyggt ;) Tur de inte syns när man har linne iallafall. Har ju varit så skönt väder i 4 dagar nu, då måste man passa på. Inte gå miste om någon solglimt.

Började lite smått kolla igenom lite i Matematik C boken som jag har här hemma. Allt faller på plats efter ett tag, var ju som sagt länge sedan jag räknade det. Hösterminen i 3:e ring för att vara helt exakt. Jag känner mig taggad!

Grillkvällen på lördag är istället flyttad till imorgon :) Vi skall sitta på Michelles terass och hoppas på bra väder.

Pappa har bestämt att bjuda mig och mamma på restaurang efter varje löning :) Så på lördag blir det nog Sonjas Grek på söder, bondegatan. Sist åt vi på italiensk restaurang. Vad passar inte bättre än grekiskt så jag kan sitta och drömma mig bort till Rhodos i sommar. Sen får vi se vart kvällen leder mig.

Nästa fredag är det begravning också. Kommer bli jobbigt på alla sätt.



Tänkte dela med mig av en låt som jag tycker är så fin. Inte nog med det så säger låttexten väldigt mycket.

Carola - Vem kan älska mig

"Vem kan älska mig och se
Se mig som jag är
Kan älska nu och här
För den jag är"





"Man blir som man blir - och jag blev jättesöt!" ;)
Ett citat från ett vykort som jag köpte i Skåne sommaren 2006. Man skall älska sig själv, för annars kan ingen älska dig. Jag har blivit mycket säkrare på mig själv och jag älskar att titta folk i ögonen när jag går på krogen. Man bara njuter :)

"Var dig själv, ingen annan kan vara du".

Så ja, vem som helst kan älska mig :)

Så upp med självförtroendet alla.

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback