Festdags på Försvarshögskolan

Riktigt spännande!!

Imorgon skall Jag, Michelle, Carro och Madde på 50-talsfest vid Försvarshögskolan på Karlberg. Träffade på en kille på Magenta för några månader sedan som jag bytte nummer med. För 2 veckor sedan ringde han mig och sa att jag var varmt välkommen på fest till försvarshögskolan (där han pluggar till officer) och fick gärna ta med mig tjejkompisarna.

Vi tänkte att det var en rolig grej och nappade direkt! Det är som sagt 50-talstema och jag har tänkt bära en grönblommig tubklänning som blir stor när man snurrar :) Sedan blir det mina höga nya vita skor till, en 50-talsfrisyr med stora lockar och sidenband i håret. Så fint!
Det skulle tydligen vara billig dricka, live-band och senare mot slutet också discogolv. Najs ;)

Jag hoppas att det blir kul! Ser verkligen fram emot det.



Därefter skall jag nog möta Leo någonstanns i staden, så får vi se vart efterfesten slutar!
Kan det bli bättre start på helgen än så!? NEJ!

Bäst man går och lägger sig, så det blir fredag och kväll NU :D

/ Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback