Farväl älskade du!!

Nu är allt över!!!

Allt detta vi kämpat med sedan början på detta år!
Nu slipper du lida mer älskade Mormor! Idag somnade du in och tog farväl av oss alla. Nu har du det bra där uppe! Det är väldigt sorgset och känsloladdat just nu! Tänker mest på stackars Morfar, hans fru som han älskat så högt sen de träffades första gången har nu lämnat honom. Jag hoppas att han är stark, klarar ta sig igenom det här. Han skall inte glömma att vi alltid kommer finnas där för honom. 

Stackars Mamma <3, det där starka mor&dotter bandet! Jag kan verkligen föreställa mig hennes känslor nu. Jag tänker på dig Mamma, men glöm aldrig att jag finns här hos dig! ALLTID!!!

Mormor, jag glömmer dig aldrig!
(17 januari 1926 - 11 maj 2009)

Jag älskar dig och jag älskar dig Mamma!

Den här är till dig Mormor!

 

Snart kommer nog Pappa, Niklas och Linda hem hit. Mamma stannar kvar i Dalarna till imorgon!
Nu ska vi bara ta hand om varandra.

/ Ledsen liten Sarah  :( </3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Världens finaste låt som jag vet att min mamma älskar! Därför tillängnas den Mormor. Du har det bra nu. <3

2009-05-11 @ 13:21:48
URL: http://sotsarah.blogg.se/sarah
Postat av: Mickis

Tänker på dig söta du och hoppas att hela familjen är starka för din mammas skull. Hon kommer nog behöva ert stöd när hon kommer hem. Det är så jobbigt när en anhörig går bort, men samtidigt känner man sig lättad över att denne slipper lida. Eller hur?

Skickar en STOR bamsekram som stöd i sorgen!

//Mickis

2009-05-11 @ 14:15:23
URL: http://mikaelao.bloggspot.com
Postat av: elin

<3

2009-05-11 @ 20:55:08
URL: http://elinwahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback