Badsäsong

Bikinisäsong på ingång! Vad passar inte bättre då än att införskaffa sig ännu några nya ;)

Här är några jag är väldigt sugen på...

 

De lila är mest prisvärda och en färg jag bara älskar just nu! Däremot är dom andra två modellerna bättre till en snyggare bränna. Samtidigt vill jag inte ha en bränna så det ser ut som att man fortfarande har en bikin på sig om man har tublinne eller tubklänning. Vi får se vad det blir :)

När man ser dessa bruna kroppar så läääängtar man bara så mycket till Sommaren. Det är inte långt kvar nu. Inte nog med det så har det varit en väldigt fin dag idag, så jag har suttit ute på altanen i bikini och solat hela dagen. Måste ju bli brun och fin!!! ;) Jag har såklart läst lite också, om hörselnedsättning.

Nu ska jag drömma mig bort i....

BADFROSSA!!!

/ Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback