Thai, städning och Ikea

Hej hopp!
Nu är jag hemma efter en farfylld dag. Jag känner mig lite mör i kroppen. Fick trevligt sällskap av Michelle ner till centrum på mitt ärende, sedan gick vi till Pang´s som jag planerat och köpte med lite mat hem. Sen gjorde vi smoothie av hallon, bananer, kiwi och jordgubb/lime juice. Blev riktigt gott och nyttigt. Vi satt på hennes balkong och njöt av solen.

Michelle klagade på att hon inte hunnit städa och när vi sen såg allt damm på hennes mörkbruna tvbänk och svarta tv så fick vi ett ryck. Vi började dammtorka allt och dammsuga golvet. Sedan diskade jag all disk, snällt av mig va!? ;)

Vi ringde mamma och frågade om hon ville följa med till Ikea.  Jag vill ha en fin hylla som jag kan ha på en av mina kortväggar, men jag hittade ingen snygg som passade in. Vi passade även på att äta lite, vi åt köttbullar, brunsås, lingon och potatis. Mamma bjöd oss, gulliga hon.

Nu ska jag gå ner till köket och ta mig en kopp te. Sedan skall jag läsa en artikel om demens :) Wish me luck.

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback