Umgänge,fest och melodifestival.

Förra veckan gick väldigt fort! Det går fort när man inte gör någon nytta alls, skolmässigt! :/

onsdagen var jag med Michelle i stan, vi fikade och shoppade lite småsaker. Sen klippte jag mig och färgade lite nya ljusare slingor , den här gången inte åt "guldhållet". Jag klippte också bredare lugg sist och nu har jag ångrat mig. Det jag kan göra är bara att låta det växa ut, men då får jag ha ett spänne för att hålla upp det.
Blev också en hel del äventyr förra veckan på både barnmorskemottagningen och vårdcentralen, ja säg det vad jag gjorde där ;) blev en mycket trevlig middag med fajitas. I loved it.

fredagen hade Elin en försenad födelsedagsfest. Var väldigt trevligt, då jag träffade på massor från gamla klassen på Sophiahemmet. Sedan kom Daniel dit också med några bekanta ansikten, varav en av dem var intersportkollegan Joachim :) Leonard och hans kompis Ludvig kom också förbi en sväng, men kort efter det var vi tvugna att gå och hade 10 min på oss tills sista pendeltåget gick in mot stan. Som tur var hann jag, Leonard och Ludvig med det precis, och drog sen till en pub i Gamla stan. Vi snackade ett bra tag och sen blev Ludvig hungrig så vi gick till Mc Donalds. Jag skulle gå från slussen ensam bort till Göta Källare där min nattbuss gick, men Leonard ville göra mig sällskap dit. Han är så snäll!!!! Sen var det bara att gå och lägga sig när man kom hem vid 4 tiden. Var väldigt bakis när jag vaknade på lördagmorgon och senare på kvällen skulle Eric, Cissi, Cissis föräldrar, Niklas och Linda komma på middag och senare se meloifestivalen med oss.

Malena Ernman vann och jag röstade på henne! Hur grym är hon inte.....
Sen fick jag värsta impulsrycket och följde med Michelle och Sara in till stan. Vi hade tänkt gå på tentapub vid KTH eftersom Leonard var där och några till jag/vi känner. Det blev dock inte så utan det slutade med att vi gick till Grodan med Anton Körberg som bjöd oss på drinkar.


Jag hos Elin.                                             Middag med familjen. (Eric,Jag och Linda)


Galen vecka och galen helg och det kan väl antagligen bara bli galnare? :P

Idag har jag kommit in i någon konstig svacka, då jag funderat mycket på saker om dig och vad jag ska göra. Det var väldigt länge sedan jag ens tänkte såhär, jag gillar det inte alls men det är väl inte så konstigt att känslor kan rusa iväg och inte går att hejdas. Ibland blir det bara för mycket, massor med minnen och detta jävla svek.   
Fattar inte hur man kan behandla en annan människa på det sättet som du gjort...

Det jag kan säga såhär långt är iallafall att, JAG HATAR DIG!
Jag önskar att du aldrig funnits.

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback