Skön dag!

Igår (måndag) åkte jag in till Söder vid 14.30 och mötte upp Leonard. Vi gick till ett mysigt café på götgatan som heter Muggen. Jag köpte en latte och han en kopp kaffe, sen satt vi där en stund och pratade om allt möjligt. Efter det tog vi en promenad ner på götgatan bort till ringen. Riktigt skönt friskt väder. De skulle senare få besök från Argentina av hans pappas kusin så han var tvungen att gå hem och fixa lite saker. 


Muggen på Götgatan.

Då passade jag istället på att gå till Skrapan och hälsa på min bror på Intersport. Där satt jag länge och pratade med honom, det var väldigt lugnt. Han visade mig lite schyssta skor som kommit in nyligen. Några som vi inte har! :O

Sen tog jag tåget tillbaka hem och fick sällis av mamma på bussen som kom med tåget efter mig.

Ikväll (tisdag) skall jag kanske åka och kolla på när Fredrik tävlar i bowling vid Globen mot Idol-Sebastian ;) Ja självklart måste jag se honom, haha! Så får se om vi skulle äta något tillsammans ute eller om jag äter hemma innan.

Nu skall jag ner och äta lite, sov ut ganska länge idag.

Hörs senare.

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback