Riktigt illa!

Besviken, sårad, arg, lurad.... det går nog inte att beskriva vad jag känner.
Den här helgen tog alla mina krafter ifrån mig och inte nog med det har jag varit sjuk. Jag har haft jätteont i halsen, rethosta och nu är jag också förkyld. Jag är tillbaka på ruta ett. Såg fram emot helgen, ut och festa med de jag tycker mest om. Istället fick jag vara hemma, vräka i mig godis och riva upp gamla sår.


Det jag en gång fick..
De ligger gömda långt ner i en kartong! När skall jag våga bära dem igen. Känns bara som tung börda. "Jag hoppas väl att vi skall kunna vara vänner i framtiden" Jag förstår inte? Väljer man bort en person att inte kunna vara vänner till en början,  hur skall man då kunna vara det i en snar framtid? Du är inte min vän och kommer du någonsin kunna vara det.... jag vet inte.....

Hur blev det med att alla dina vänner skulle vara mina vänner, nu har du vänt deras ryggar mot mig. Man kan ju undra vad du sagt? Jag har inte gjort dem någonting och har alltid varit snäll mot dem. Nu har du fått dem att hata mig också?




Fick höra den här låten första gången igår och jag kunde inte sagt det bättre själv! Kanske skall börja skriva låttexter igen?



Tack för att ni finns mina underbara vänner och jag har även hittat ännu en ny person som jag trivs att vara med. (och denna mer än andra, hihi ) En bra början :) Det andra orkar jag inte med längre. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag ångrar att vi träffades.

Jag har stora planer inför nästa helg. Skall ut med tjejerna på jobbet och blev även bjuden hem till min partypingla Johanna. Dit svänger vi nog också förbi och sedan får jag inte glömma L :)

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback