Magsjuk :(

Bläääää!
Då fick man sig ingen ordentlig sömn inatt heller :( Vaknade klockan 4 på natten av att jag hade så ont i magen och det bara bubblade och skvalpade. Det gick nämligen magsjuka på mormors hem och nu har jag blivit smittad. Hatar att vara magsjuk men gillar denna sort så man slipper må illa och spy, även fast detta inte är speciellt kul heller. Usch!

Nu gäller det att bli frisk till utgången på lördag. Har laddat med rostade mackor, te och coca cola. Tog även 2 kapslar loperamid så hoppas de skall värka snart.

Tills dess blir jag sängliggandes idag, it sucks!



Skulle också vara kul att veta vilka som läser min blogg, så släng gärna in en kommentar! :)

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Anna

jag läser din blogg!

såg länken på fb och tyckte bloggen hade så gulligt namn så jag kollade in den och nu e jag fast ;)

2009-03-27 @ 10:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback