Helg, Jobb och Muffins!

Helgen

Varit en ganska lugn helg för min del, det känns ganska skönt med tanke på att jag festade ganska hårt förra helgen :$ Sen vet jag av erfarenhet från förra jobbhelgen att man inte skall vara bakis. Fy vad jag mådde illa. Hi hi.

Igår åt vi tacos, kollade på melodifestivalen och åt lite morötter med vitlöksdip. I love <3 Varit ganska lugnt på jobbet också, fått en hel del mössor nermärkta med 50 %.....

Fick sluta 10 minuter tidigare igår så jag kunde åka in till Make up store på Drottninggatan och byta lite produkter. Fick byta mitt "wonderpouder" som tur var till ett matt puder istället och bara en av rengöringsprodukterna.  (synd!) Ansiktsvattnet med kamomill trodde de var orsaken till min flammiga och knottriga kind. Så jag fick ha kvar sminkborttagningsmoussen och dagkrämen. Köpte istället en foundationborste, 2 ögonskuggor - en guldbrun och en lila, en lila ögonskuggepenna och ett jättefint rosa rouge. Blir nog fint! :)

Nu sitter jag här i soffan och tittar på tv. Doppar nachochips i dip och dricker gott portvin. 
Imorgon skall jag fika med Leonard, skall bli mycket trevligt. Blir nog mysiga söder som jag älskar.  

Påtal om fika så fick jag en jättesöt bok om muffins med massor av recept av min pappa idag. Jag tänkte jag skulle baka någon sort någon dag. Mamma gav mig söta pappersformar med lila blommor på som kommer perfekt till användning nu när jag har bra recept :)



Mer om det senare, nu skall jag dricka mitt portvin i mammas fina kristallglas ;)

Kram Sarah


Kommentarer
Postat av: mamma

Snart ska vi baka muffins. Kanske vi kan baka några roliga tills på Lördag på schlagerfestivalen.Bäst du bakar, jag glömmer ju alltid någon ingrediens. Men du ska bort på fest på fredag... Men på lördag eftermiddag kanske..Puss mor

2009-03-09 @ 19:54:26
URL: http://mammablogg/påhittad har ingen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback