Energidrink och onyttig kaka.

Vad gör jag uppe såhär sent? Jag har börjat vända på dygnen och det är inte alls bra. 

När jag vaknade vid lunchtid idag tog jag mig en dusch. Sen gjorde jag mig en bär-smoothie på eget recept :) (jag tog vad jag hade hemma och de vanligaste ingredienserna)

Sarahs smoothie:
1 apelsin
1 banan
2 nävar hallon
2 skedar glass
1/4 glas hallonsaft

Till lunch blev det friterade vegitariska vårrullar. Bara älskar det!
Man kan ju tycka att man skulle gjort mer nytta, då mitt internet varit nere hela dagen på grund av strömavbrott hos operatören. Istället spelade jag ett löjligt roligt spel.... haha.



Smoothie                                                  Morotskaka


Igår gjorde jag en morotskaka också (Se bild)
Den blev lika god som alltid. Är proffs på det och kladdkakor nu ;)

Imorrn ska jag på ett ärende i Huddinge Centrum klockan 12.45, så jag kanske köper med mig något gott hem från Pang´s (thai take away). Får se till att äta en stadig frukost. Vi får väl se om jag överhuvudtaget orkar gå upp klockan 10 imorgon, som egentligen är väldigt sent i vanliga fall. Måste nog sova nu och sluta upp med detta nattuggleliv. Det kommer sluta illa.

Så natti natti....

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback