Utgång...

Idag har jag solat hela dagen! Åkte till kvarnsjön med Mami och Michelle vid klockan 11 och stannade till 16. Man börjar bli brun i ansiktet nu också! Synd att man skall jobba imorgon då man istället kunnat jobba ännu mer på brännan. Lika bra att huden får vila sig ett tag.

Har duschat lite och fixat mig inför ikväll... Vad jag skall ha på mig har jag inte kommit fram till än. (förvånade?) Kanske blir det något utav de nya kläderna jag köpte igår ;) Tänkte ta och äta lite mat först och dricka lite rosévin. Skall in till Söder och möta upp Leonard och lite folk på Ljunggrens, senare F12. Får se om jag får med mig Michelle eller inte, annars kanske Johanna skulle komma dit med sin nya kille. Trevligt :)

Den osminkade sanningen ;)


Imorgon skall jag äta sushibuffé med Malin, Emelie och Josephine med flera. Även det ser jag mycket fram emot! Tror det kan bli en riktigt bra helg!!

Nu skall jag kila!

Hears later snyggingar!! / Sahara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback