Sommarens soliga dar´

Jag är verkligen så sämst på att uppdatera mig dag för dag. Men är man upptagen så är man ;)

Har haft fullt upp med jobb på Intersport sedan i söndags. De två första dagarna i denna vecka har jag fått jobba på Intersport i Sergel, det är såååååå kul :) Fick två roliga överaskningar båda dagarna. På måndagen gjorde Malin och Josephine mig sällskap över en lunch och på tisdagen tittade min kusin Emil förbi. Riktigt trevligt!

Igår
efter jobbet åkte jag in till Söder, mötte upp Michelle och Carro. Vi var in på Indiska och shoppade klänningar, men jag hittade ingenting. Därefter mötte vi Madde och Natta, gick på en pub på götgatsbacken och åt middag. Avslutade kvällen på Snaps och drack en öl. - Jag gillare´



Idag har jag varit ledig och suttit i samtal med olika folk. Dels med chefen i Intersport Skrapan angående jobb i sommar och sedan min vän Michelle om våran resa som bara krånglat. Hittade idag en superbra resa som passar perfekt till alla våra önskningar. Det ser ut att funka med 8 aug och att planet lyfter kl 20. Resan går mot Turkiet och Alanya, där vi känner oss hemma ;)  Hoppas att det skall gå vägen.

Niklas
kom hem och solade tillsammans med mig, vi tog cyklarna ner till centrum och "pang´s" för att köpa thaimat.

Nu sitter jag här och äter jordgubbar, tänkte faktiskt hoppa ner i sängen ;) förvånade? Är så slut i kroppen! Har varit hos Leonard på Söder och sett en film, Rosa Pantern 2... det var rolig :) Jag gick ända från Stockholms södra ner till vattnet vid skanstull, minst 20 minuters promenad. Skönt!

Vi har pratat en massvis, känns bra att vi kan prata ut om saker och ting. - Tycker om dig! :)

Imorgon blir det sola sola sola igen och kanske trosa eller bad i kvarnsjön.

Sol är lycka! / Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback