Sol och Shopping

Gud vad jag älskar sommaren när den är som den är nu! <3 Speciellt när man är ledig också...
Kanske löser sig med jobbet också, jag hoppas på det bästa. Dessutom får jag högre lön också!!!! :) :)

Har solat hela dagen till 17, så har fått ännu mer färg nu ;) Sen åkte jag, pappa och mamma till Nacka forum i jakt på en fin klänning och jacka. Hittade ingen klänning men massa annat fint :) Kan ju inte låta bli och sen hade jag fått mer i lön än jag trodde. Så det tackar man Intersport för!!! (dock min egen förtjänst)




Rolling stones t-shirt, Blommig jacka och en fin sjal med fransar från HM


Svart jacka från New Yorker


(OBS! Detta har jag inte tänkt ha tillsammans, det matchar inte alls :P)
Beige cardigan från Zara och Beiga chinos (Stockholm) från MQ



Blev en pizza på hemvägen och har nu avnjutit lite baileys med kaffe på altanen i kvällssolen.  



Nu är jag helt slut, skall lägga mig på sängen och kolla en film tror jag :)

Soliga kramar! / Sarisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback